:

Парадак прыёма заяў на ажыццяўленне консульскіх дзеянняў

ВАЖНА: для здзяйснення любых консульскіх дзеянняў неабходная папярэдняя запіс па тэлефонах +43 (1) 419 96 3038, +43 (1) 419 96 3021.

Арганізацыя работы па прыёме заяў на ажыццяўленне консульскіх дзеянняў

Заявы на афармленне і абмен пашпартоў Рэспублікі Беларусь асобам старэйшым за 14 гадоў, выхад з Грамадзянства, ажыццяўленне натарыяльных дзеянняў (афармленне даверанасці і згодаў), выдача пасведчанняў на вяртанне ў Рэспубліку Беларусь паўналетнім ажыццяўляюцца асабіста.

Па пошце дапускаецца прыём заяў на афармленне пастаяннага жыхарства за межамі Рэспублікі Беларусь, выпатрабаванне дакументаў і прастаўленне апастыля, выдачу даведак (акрамя даведак аб адсутнасці судзімасці), выдачу віз для грамадзян Аўстрыі і Славеніі.

Дакументы павінны накіроўвацца ў дакладнай адпаведнасці з пералікамі і патрабаваннямі, якія ўтрымліваюцца ў адпаведных раздзелах вэб-сайта амбасады, у тым ліку высылаюцца неабходныя арыгіналы дакументаў, пацверджанняў аб аплаце консульскага збору на рахунак амбасады, дэталёвая кантактная інфармацыя (нумар мабільнага тэлефона, адрас электроннай пошты).

Пасольства не забяспечвае перасылку па пошце пашпартоў і сведчанняў на вяртанне, дастаўку названых дакументаў заяўнік забяспечвае самастойна. Поштай могуць быць накіраваны даведкі і іншыя менш каштоўныя дакументы.

Важна!!! Парадак накіравання дакументаў па пошце пры прыняцці рашэння накіраваць дакументы ў замежную ўстанову поштай, а таксама іх зваротнага атрымання поштай з замежныя ўстановы заяўнік аўтаматычна згаджаецца з наступным:

1. Паштовая адпраўка ажыццяўляецца з улікам усіх магчымых рызык, звязаных з працай паштовых службаў Аўстрыі і Славеніі.

2. Загранустановы не нясе адказнасці за працу паштовых службаў і своечасовасць паступлення і зваротнай дастаўкі паштовых адпраўленняў. У выпадку ўзнікнення пытанняў варта звяртацца ў адпаведныя паштовыя службы, т. к. у задачы замежныя ўстановы не ўваходзяць пытанні расследавання прычын магчымай страты дакументаў, накіраваных поштай як у пасольства так і з замежныя ўстановы назад заяўніку.

3. Апрацоўка запытаў, якія накіроўваюцца па пошце, пачынаецца толькі пасля паступлення поўнага камплекта неабходных дакументаў. Час, які затрачваецца на перасылку карэспандэнцыі, ва ўстаноўленыя тэрміны выканання консульскага дзеяння не ўваходзіць.

4. Не адпавядаюць гэтым патрабаванням запыты (у выпадку незаполнения належным чынам анкет, адсутнасці абавязковых дакументаў і іх копій, фота і г. д.) вяртаюцца заяўніку без разгляду. У абавязкі консульскай службы не ўваходзіць папярэдняе апавяшчэнне аб вяртанні без разгляду запытаў з выяўленымі недахопамі.

5. Для забеспячэння зваротнай адпраўкі дакументаў па Аўстрыі заяўнік прыкладвае канверт з зваротным адрасам і маркамі, у адпаведнасці з тарыфамі пошты Аўстрыі (кошт залежыць ад памеру і вагі адпраўлення, катэгорыі: заказное/звычайнае).

6. З камплектам дакументаў у АБАВЯЗКОВЫМ парадку прыкладваецца асобны ліст паперы з указаннем наступнай інфармацыі: — нумар мабільнага тэлефона і адрас электроннай пошты заяўніка; — паштовы адрас для зваротнага атрымання дакументаў, напісаны выразнымі друкаванымі літарамі / лічбамі.

Дыпмісіі Беларусі за мяжой

Усе дыпмісіі Сайт МЗС
Перайсці